שייט מאורגן מקייפטאון אל איי האוקיינוס ההודי וסיישל

19 ימים • כולל מוזמביק, מאוריציוס, מדגסקר, ראוניון ו- 12 לילות קרוז באוניית הפאר NCL DAWN הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

19 ימים

17 לילות

12 לילות שיט

קוד טיול SAI

מזרחית לאפריקה, בים האוקיינוס ההודי, שוכן גן עדן טרופי: שרשרת איי סיישל. חופים לבנים וחוליים, מים צלולים וזכים, יערות גשם ירוקים ועשירים, צמחייה ייחודית וחיות אקזוטיות – כל אלו הופכים את איי סיישל למקום מושלם לחופשה מרגיעה או טיול הרפתקני. למרות התפתחות התיירות, האיים הצליחו לשמור על קסם טבעי ופראי, עם היעדר בנייה לגובה וכבישים מהירים.

האי מאוריציוס, שגילה למעלה מ-400 שנה, ידוע בתערובת האנושית המרתקת שלו. תושבי האי, צאצאי אירופאים, אפריקאים, אסיאתים והודים, יצרו תרבות ייחודית המשלבת מנהגים, אמונות ומטבחים מגוונים. בנוסף לנוף האנושי המרתק, מאוריציוס מציעה חופים קסומים, הרים געשיים וטבע עוצר נשימה.

ראוניון, אי וולקני יפהפה, מתהדר בפסגות המגיעות לגובה של מעל 3,000 מטר, ויוצרות נוף דרמטי ומרהיב. באי ניתן למצוא מספר הרי געש פעילים, מה שהופך אותו ליעד מושלם לחובבי טבע אתגרי. ההיסטוריה של ראוניון קשורה קשר הדוק לצרפת, וניתן ליהנות בה גם היום מקרואסונים מצוינים, מזכרת מתוקה מהשלטון הצרפתי.

מדגסקר, האי הרביעי בגודלו בעולם, הוא ביתם של מגוון עצום של בעלי חיים וצמחים ייחודיים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר בעולם. בין החיות המיוחדות ניתן למצוא למורים, זיקיות נדירות ועצי באובאב ענקיים. בנוסף, האי ידוע בצמח ילאנג ילאנג הריחני, המשמש להפקת בושם משובח.

שנים רבות סבלה דרום אפריקה ממשטר האפרטהייד הגזעני. אך מאבקו של נלסון מנדלה הביא לשינוי משמעותי, והמדינה עברה תהליך של התחדשות והפיכה לדמוקרטיה רב-תרבותית. כיום, דרום אפריקה מציעה שילוב מרתק של נופים מרהיבים, חופים יפיפיים, שבטים מסורתיים וחיי בר עשירים. לצד אלו, משאבי הטבע העשירים של המדינה, הכוללים זהב, אורניום, פחם ויהלומים, הופכים אותה לאחת המדינות העשירות ביבשת אפריקה.

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • תכנית הטיול עשירה ומגוונת ומשלבת טבע, פולקלור, נופים ותרבות
  • הטיול כולל ביקור בשמורות טבע, תצפיות על בעלי חיים בדרום אפריקה והיכרות עם אורח חיי המתיישבים הלבנים בדרום אפריקה 
  • שייט סביב דרום אפריקה והעמקה בנתיבי השייט של הספנים הפורטוגזים בדרכם מפורטוגל להודו
  • ביקור באתר החולות הצבעוניים המפורסמים ובבית הקברות היהודי של גולי מאוריציוס
  • ארוחת צהריים אותנטית במאוריציוס 
  • ביקור בכיף התקווה הטובה
  • ביקור ביקב וטעימות מיינות דרום אפריקה המשובחים

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

יום 1 תל אביב – אדיס אבבה – קייפטאון

מעט אחרי הצהריים ננחת בקייפטאון, עיר תוססת השוכנת לחופי האוקיינוס האטלנטי בדרום אפריקה.  לאחר מכן, ניסע למלוננו שם נוכל לנוח ולהתארגן לקראת הערב. בערב, נצא לבילוי ברציף ויקטוריה ואלפרד,  אחד מאתרי הבילוי הגדולים ביותר בדרום אפריקה.  הרציף מציע מגוון רחב של אפשרויות בילוי , ביניהן: טיול במרינה הציורית, מסעדות רבות, חנויות ומרכזי קניות. אחר ערב מהנה, נחזור למלוננו. לינה בקייפטאון.

יום 2 קייפטאון - כף התקווה הטובה - שמורת הפינגווינים

היום נצא לטיול מרתק לאורך חצי האי קייפ טאון,  החל משכונות היוקרה קליפטון, קמפס ביי והאוט ביי, דרך נופי החוף המרהיבים, ועד לכף התקווה הטובה.  בדרך, נערוך שייט לאי אריות הים, שם נוכל לצפות מקרוב באלפי יונקים ועופות מים.  לאחר מכן, נמשיך בנסיעה לאורך דרך צ'פמן, הנחשבת לאחת הדרכים עם הנופים היפים ביותר בדרום אפריקה.  נעצור בשמורה ונלמד על הצומח הייחודי שלה, ואף נעפיל ברכבל אל "נקודת הכף" ממנה נשקף נוף מרהיב של הגלים המתנפצים על צוקי הסלע העצומים. בהמשך היום, נבקר בשמורת הפינגווינים בחוף בולדרס, שם נוכל לצפות מקרוב על עופות מיוחדים אלה. לאחר מכן , ניסע לנמל העגינה של קייפטאון ונשוט באוניית התענוגות של חברת Norwegian Cruise Line, שם נבלה את המשך טיולינו. לינה באוניה.

יום 3 קייפטאון - הר השולחן - הגנים הבוטניים קירסטנבוש

היום נתמקד בסיור באתרים מרכזיים בקייפטאון, תוך תלות בתנאי מזג האוויר. נעלה ברכבל לפסגת הר השולחן, סימלה המובהק של העיר, ונהנה מתצפית פנורמית עוצרת נשימה על כל האזור. לאחר מכן, נבקר בגני קירסטנבוש, גן בוטני מרהיב המכיל אלפי מינים של עצים וצמחים. בהמשך, נטייל בייקב קונסטנציה, שם נוכל ללמוד על תהליך ייצור היין ולטעום מהיינות המשובחים המיוצרים באזור. לקראת שעות אחר הצהריים, נשוב לאוניית התענוגות ונתכונן להמשך ההרפתקה. לינה באוניה.

יום 4 עגינה במוסל ביי - אודסהורן – מערת הקונגו - ביקור בחוות יענים

היום האונייה שלנו תעגון במפרץ מרהיב בו מתקבצים לווייתנים ענקיים במהלך מספר חודשים בשנה. אם מזלנו יהיה לצידנו, נוכל לצפות ביונקים המסתוריים הללו ובסילוני המים המרשימים שהם פולטים. בהמשך, ניסע צפונה אל חבל הקארו הקטן, נחצה את רכס אוטיניקווה ונבקר בעיירה השלווה אודסהורן. שם, נכיר לעומק את אופי ההתיישבות הלבנה בדרום אפריקה, ונלמד על הקהילה היהודית האמידה שהתקיימה כאן בעבר. רוב חברי הקהילה, יוצאי ליטא, עסקו בחקלאות ובגידול יענים. נבקר בחוות יענים מקומית בה מגדלים להקות גדולות של העוף המיוחד הזה, ונחזור לאוניה לקראת ערב. לינה באוניה.

יום 5 עגינה בפורט אליזבת – ספארי שוטיה

היום נעגון בעיר הנמל ההיסטורית פורט אליזבת, אחת הערים החשובות בדרום אפריקה, בה עדיין ניתן לחוש את נוכחותה של המורשת הבריטית מהמאה ה-19. לאחר מכן,  ניסע צפונה דרך נופים ירוקים עוצרי נשימה אל שמורת שוטיה (Schotia Reserve) , שם מחכה לנו חוויה ייחודית : מפגש עם חיות הבר המרהיבות של אפריקה בסביבתן הטבעית.  פילים,  אריות,  קרנפים,  ועוד מגוון מינים מרתקים חיים בשמורה זו, ומאפשרים למבקרים בה הצצה מרתקת אל עולם החי הייחודי של היבשת. לאחר הביקור בשמורה, נחזור אל פורט אליזבת ונלמד על ההיסטוריה העשירה שלה,  תוך התמקדות בתפקידה החשוב במאבקי העצמאות של הדרום אפריקאים השחורים לאורך השנים. לינה באוניה.

יום 6 שייט לכיוון ריצ'רדס ביי - מפגש קבוצתי והרצאה בספינה, וסיבוב בעיר בערב

היום נשוט ונוכל להנות מהאפשרויות הרבות שמציעה לנו האונייה. במהלך היום,  נקיים מפגש קבוצתי או הרצאה בהנחיית מדריך הטיול, שם נוכל ללמוד עוד על היעדים אליהם אנו מפליגים ועל תרבויות מרתקות. לינה באוניה.

יום 7 עגינה בריצ'רדס ביי (Richards Bay) - ספארי בשמורת שלשלואה

היום ניסע צפונה אל תוך אזור חקלאי וביצתי במדינת קואזולו נטאל, שם מתגורר שבט הזולו המרתק כבר אלפי שנים.  במהלך הנסיעה, נלמד על אורח חייהם המסורתי של בני השבט ועל תהליך המודרניזציה שעובר עליהם בשנים האחרונות. לקראת הצהריים, נגיע אל שמורת שלשלואה, שם נצא לספארי מרתק בנופי הפרא המרהיבים. אם המזל יהיה לצידנו, נוכל לצפות בעדרים של פילים, זברות, ג'ירפות, אנטילופות ממגוון מינים, ואף בקרנפים המצויים בסכנת הכחדה מיידית. ייתכן שאפילו נזכה לחזות באריות, מלכי החיות, בסביבתם הטבעית. זוהי הזדמנות ייחודית לחוות את יופיו המרהיב של הטבע האפריקאי ולפגוש קהילה ותרבות מרתקת. לינה באוניה.

יום 8 מפוטו (מוזמביק) – בית העיריה - הקתדרלה – הגנים הבוטניים

היום נעגון במפוטו, בירתה התוססת של מוזמביק, ונצא לסיור מקיף בעיר. תחנתנו הראשונה תהיה בית העירייה המלכותי, מבנה מפואר המהווה סמל מובהק למשילות ולמורשת התרבותית העשירה של מפוטו.  לאחר מכן, נבקר בקתדרלה המרשימה ובתחנת הרכבת הישנה, פנינה ארכיטקטונית אמיתית המעוטרת בפרטים עדינים. לקראת הצהריים,  נגיע לגנים הבוטניים של טונדורו. שם, בין הצמחייה השופעת, השבילים הקסומים ומיני הצמחים המגוונים, נוכל ליהנות ממפלט שליו מההמולה העירונית. זוהי הזדמנות נהדרת לחוות את התרבות הייחודית של מפוטו, להתרשם מהאדריכלות המרתקת וליהנות מהטבע הפורח של מוזמביק. לינה באוניה.

יום 9 שייט לכיוון מדגסקר - מפגש קבוצתי והרצאה

היום נשוט ונוכל להנות מהאפשרויות הרבות שמציעה לנו האונייה. במהלך היום,  נקיים מפגש קבוצתי או הרצאה בהנחיית מדריך הטיול, שם נוכל ללמוד עוד על היעדים אליהם אנו מפליגים ועל תרבויות מרתקות. לינה באוניה.

יום 10 פורט דופין - מדגסקר

היום נעגון בפורט דופין (טואלאגנרו), שם מחכה לנו חוויה מיוחדת במינה – טיול אל תוך שמורת נהמפואנה, הידועה בזכות אוכלוסיית הלמורים המגוונת שלה.  במהלך הביקור, נוכל לצפות בלמורים בסביבתם הטבעית, מזנקים בחן מעץ לעץ, נהנים מפירות העצים ומתקשרים זה עם זה בצורה מרתקת. נלמד על התנהגויותיהם הייחודיות, על הדינמיקה החברתית המורכבת שלהם ועל תפקידם החשוב במערכת האקולוגית הייחודית של השמורה. בנוסף ללמורים, שמורת נהמפואנה מציעה מגוון מרהיב של צמחים ובעלי חיים. נוכל לראות צמחים אנדמיים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר בעולם, זוחלים מרתקים ויצורים ייחודיים אחרים. זוהי הזדמנות נהדרת לחוות את יופיו של הטבע המדגסקרי, להכיר מקרוב את עולם הלמורים המופלא וללמוד על חשיבות השמירה על הסביבה. לינה באוניה.

יום 11 שייט לכיוון ראוניון - מפגש קבוצתי והרצאה

היום נשוט ונוכל להנות מהאפשרויות הרבות שמציעה לנו האונייה. במהלך היום,  נקיים מפגש קבוצתי או הרצאה בהנחיית מדריך הטיול, שם נוכל ללמוד עוד על היעדים אליהם אנו מפליגים ועל תרבויות מרתקות. לינה באוניה.

יום 12 עגינה באי ראוניון - הלבורג - מפלי סלאזי - מפל הניאגרה

היום נעגון באי ראוניון, פנינת טבע ייחודית בלב האוקיינוס ההודי. למרות הרי הגעש הפעילים והאווירה הטרופית,  האי שייך לצרפת, מה שמשתקף באדריכלות, באוכל ובאווירה הייחודית. נתחיל את היום בטיול בצידו המזרחי של האי, שם יערות גשם ירוקים מכסים את המדרונות. נעפיל דרך הכפר הציורי סלאזי אל הלבורג, שם נבקר במוזיאון אתנולוגי מרתק המתמקד בתרבויות האוקיינוס ההודי , נתענג על אווירה נינוחה בכפר צרפתי אותנטי, ונהנה מהנופים המרהיבים הנשקפים מהלבורג. בהמשך היום, ניסע צפונה אל מפל ניאגרה של ראוניון. אמנם לא מפואר כמו בן דודו בצפון אמריקה, אך פינת חמד קסומה זו מציעה נופים עוצרי נשימה של מפלים גבוהים הצונחים אל תוך מדרונות ירוקים, ויוצרים תמונה טרופית מושלמת. לאחר יום טיולים מלא חוויות, נחזור אל האוניה. לינה באוניה.

יום 13 בית הקברות היהודי – הר געש כבוי – מקדש גראן באסו - שמורת קניון הנהר השחור – ארוחת צהריים - מפלי שאמרל Chamarel – אתר החולות הצבעוניים

הבוקר נעגון בפורט לואיס,  בירת מאוריציוס הקסומה, וניפרד לשלום מהאונייה . נפתח את היום בביקור מרגש בבית הקברות היהודי, שם נשמע את סיפורה המרתק של קהילה יהודית קטנה שהוגלתה לאי על ידי הבריטים בשנת 1940. נמשיך אל הר הגעש הכבוי Trou aux Cerfs, שם נוכל להתרשם ממכתש ענקי בעומק 85 מטר ואגם טבעי מרהיב . בהמשך, ניסע למקדש גראן באסו ההודי,  מתחם שוקק חיים מלא בפסלים צבעוניים, מתפללים אדוקים ומקדש עתיק השוכן על אגם קדוש מלאכותי בגובה של 550 מטר מעל פני הים. מסענו ימשיך אל הדרום המרהיב של האי, שם נטייל בנופים עוצרי נשימה, נבקר בקניון השחור המרשים ונצפה במפלי שאמרל המרשימים.  נעצור לארוחת צהריים אותנטית במסעדה מקומית ונהנה ממטעמי האי. לאחר מכן, נבקר באתר החולות הצבעוניים הייחודיים, תוצאה של פעילות געשית עתיקה. במקום, נלמד על מקורם של לבבות הדקלים וקנה הסוכר, גידולים חקלאיים חשובים באי. לסיום היום המושלם, נבקר בחוף הים המרהיב "לה מורן". לינה באוניה.

יום 14 שייט קטאמרן לאורך החוף המזרחי – נהר GRSE – ארוחת ברביקיו – ביקור באי Cerfs

היום נצא לשייט מרתק לאורך החוף המזרחי של מאוריציוס. במהלך השייט, נוכל ליהנות מרחצה מרעננת בים הצלול, לעשות שנורקלינג ולחקור את עולם החי והצומח העשיר של הריף המקיפה את האי הגעשי. נמשיך בשייט אל שפך הנהר GRSE, שם נוכל להתרשם מהצמחייה הירוקה והשופעת המקיפה את גדותיו. ייתכן שאף נזכה לראות קופים ועטלפים מתרוצצים בין צמרות העצים. בסוף המסלול, נגיע למפלים מרשימים שיפכו מים קרירים אל תוך הנוף המרהיב. לאחר מכן,  נתפנק בארוחת ברביקיו טעימה שהכין צוות הקטאמרן.  בהמשך,  נמשיך בשייט אל האי Cerfs, פיסת גן עדן קטנה עם חופים זהובים ועצי קוקוס. נחזור בשייט חזרה אל Pointe Jerome , שם נוכל להירגע עם משקה צונן ביד, לצלילי מוזיקת סגה עליזה שתנגן צוות הספינה. זהו יום מושלם המשלב טבע יפהפה, פעילויות מהנות וחוויה בלתי נשכחת. לינה במאוריציוס.

(**השייט אל האי Cerfs יתבצע במידה ומצב הנהר יאפשר זאת).

יום 15 כנסיית פרה לאוול – פורט לואיס – תצפית ממצודת העיר – מוזיאון הסוכר - טיסה לסיישל

הבוקר נפתח בביקור בכנסייה הקתולית המקודשת לאב דזירה, כומר צרפתי שהפך לקדוש נוצרי ונודע ביכולותיו המופלאות. לאחר מכן, ניסע אל פורט לואיס, בירת מאוריציוס התוססת, שם נגלה עיר מפתיעה ומלאת חיים.  נשוטט במרכז המודרני, בחוף הים ובשוק הססגוני, שם נוכל למצוא פריטי אמנות מקומיים, ירקות טריים, תבלינים ריחניים ומזכרות מיוחדות. בהמשך, נאכל ארוחת צהריים במסעדה מקומית ונהנה ממטעמי האי. לקראת הצהריים, ניסע אל שדה התעופה ונמריא אל סיישל,  גן עדן טרופי בלב האוקיינוס ההודי. בסיישל, נעפיל אל הנקודה הגבוהה ביותר באי, הר Amiser, שם ניצפה בתצפית מרהיבה המשקיפה על כל סביבת האיים.  במקום, נראה גם את העצים המיוחדים שנטעו ילדי העבדים שהוחזקו במיסיון שהוקם בשנת 1875, ונועד להעניק חינוך לילדי עבדים משוחררים. המשך היום יוקדש לביקור בחוות תה בלב החורש הצפוף, שם נלמד על תהליך גידול התה הייחודי של סיישל. לאחר מכן, נרד אל חוף בו ואלון (החוף היפה),  שם נתפעל מהשילוב המרהיב של צבע המים התכול,  סלעי הגרניט המרשימים והחוף החולי הזהוב. זהו יום גדוש חוויות, המשלב מורשת היסטורית, תרבות ייחודית וטבע עוצר נשימה. לינה בסיישל באי מאהה.

יום 16 הגעה לסיישל - חוות התבלינים - ויקטוריה

הבוקר ניסע אל הדרום הקסום של האי מאהה, שם נבקר בגני המלך , חוות תבלינים ופירות טרופיים מרתקת המתוחזקת מזה חמישה דורות על ידי צאצאי משפחה בריטית . נגלה עולם של צמחים ייחודיים לאיי סיישל, ביניהם וניל, מוסקאט, קינמון, פרי הלחם ועוד. לאחר מכן , ניסע אל ויקטוריה, בירת סיישל, שם נבקר בגנים הבוטניים המרשימים. בהמשך, נראה את ה"סמול-בן", אחיו הקטן של השעון הלונדוני המפורסם,  ונבקר במקדש ההינדי המרהיב בסגנון הטמילי. לסיום היום, נטייל בשוק המקומי הססגוני ונהנה מאווירת התרבות התוססת של סיישל. לינה בסיישל באי מאהה.

יום 17 סיישל - האיים פרלין ולה-דיג, טיסה בחזרה לאדיס אבבה

היום נפתח את סיורינו בלה-דיג, אי יפהפה בו אסורה תנועת מכוניות . ניכנס לחווה לגידול אגוזי קוקוס אותנטית ונלמד על תהליך הפקת שמן קוקוס מסורתי, תוך שימוש בשור ובאבן ריחיים.  במקום,  נזכה גם לראות את אתר הסרטת הסרט המפורסם "עמנואל". בהמשך, נצא לסיור מרהיב בחוף סלעים ייחודי הנחשב לאחד היפים בעולם (source d’argent) ומפוסל בסגנון של הנרי מור. לאחר מכן, נשוט אל האי פרלין, האי השני בגודלו בסיישל. שם נאכל ארוחת צהרים במסעדה מקומית ונהנה ממטעמי המטבח הקריאולי העשיר והטעים. לאחר הארוחה , נטייל ביערות הגשם המרהיבים של האי, ונראה את עץ "קוקוס-הים" (Coco de Mer), עץ מיוחד וייחודי לפרלין. לסיום היום, נתרענן ברחצה באחד מחופיו היפים של האי. לינה במטוס.

ימים 18+19 חוות התה – חוף בו ואלון וטיסה לתל אביב דרך אדיס אבבה

הבוקר נפרדים מהמלון ויוצאים לביקור מיוחד בחוות תה ירוקה בלב חורש צפוף.  לאחר מכן נרד אל חוף בו ואלון, הידוע בכינויו "החוף היפה" , ונתפעל מהנוף המרהיב המשלב מים צלולים, סלעי גרניט מרשימים וחוף חולי זהוב . מלאי חוויות וזיכרונות בלתי נשכחים , ניסע בסביבות אחר הצהריים לשדה התעופה ונמריא בטיסה לתל אביב דרך אדיס אבבה.

צרו עימנו קשר

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב אדיס אבבה
אדיס אבבה קייפטאון
סיישל אדיס אבבה
אדיס אבבה תל אביב

קייפטאון

הר השולחן

מאוריציוס

ראוניון

מחירים
הנחה נוספת בסך $20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
SAI 16/01/2025 03/02/2025 $7785 $2564 $200 הנחה לנרשמים עד 27/06/2024 טרם נקבע טרם שובץ בהרשמה הרשמה
  • המחיר תקף לתא פנימי מקטגוריה IB בקומות 8,9.

  • ניתן לשדרג לתא עם חלון מקטגוריה OA, קומה 5 בתוספת 546$ לאדם בחדר זוגי ובתוספת של 942$ לאדם בחדר יחיד.

  • ניתן לשדרג לתא עם מרפסת מקטגוריה BA, קומה 9 בתוספת 1,866$ לאדם בחדר זוגי ובתוספת של 3,582$ לאדם בחדר יחיד.

המחיר כולל

  • טיסות בחברת Ethiopian בנתיב: תל אביב – אדיס אבבה – קייפטאון, סיישל - אדיס אבבה - תל אביב.
  • לינה בבתי מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • סיורי חוף ותחבורה באוטובוס תיירים נח.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באוניה בה נדרש לשלם 20$ לאדם ללילה).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לתשומת ליבך: במקביל להרשמתך לטיול, יש לשלוח לנו צילום דרכון (צילום הדף הראשון בדרכון עם תמונתך ופרטייך האישיים) עבור כל נוסע/ת. וזאת, לצורך השלמת הזמנתך במערכת. באפשרותך לשלוח את צילום הדרכון באחת מבין הדרכים הבאות: ב- WhatsApp למספר: 052-2313666 (במספר זה אין מענה טלפוני) או במייל לכתובת [email protected] או לשלוח לפקס שמספרו: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמת ובאיזה תאריך.

  • חשוב לציין כי שיבוץ החדר באונייה, בהתייחס למיקום ולקומה, יבוצע באמצעות מח' קבוצות בחברת השייט. וזאת, בהתאם לקטגוריית החדר אותה הזמנת.

  • כמו כן, ייתכן שחברת השייט תחליט על דעת עצמה לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהזמנת לחדר מסוג משופר (לדוגמה: שדרוג מחדר פנימי לחדר עם חלון או מחדר עם חלון לחדר עם מרפסת) או לשדרג את חדרך (ללא תשלום) לחדר אחר מאותו סוג, אבל מקטגוריה הנחשבת לגבוהה יותר, מה שעשוי להתבטא בגודלו של החדר או במיקומו.

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • מסלולי הטיולים שלנו מתאימים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן משוער של כ 30-45 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

  • יש צורך בארבעה דפי דרכון ריקים לפחות ותוקף של חצי שנה לכל הפחות.

  • שלטונות דרום אפריקה לא מאפשרים כניסה לכל מי שנעשה לו שינוי ידני בדרכון (הארכת תוקף, שינוי שם וכדומה).

  • המחיר אינו כולל אשרת כניסה למוזמביק אשר תטופל ע"י חברה חיצונית לקראת היציאה לטיול. המסמכים הדרושים לצורך אשרת הכניסה הם תמונת פספורט, דרכון פיזי וטופס בקשה להוצאת הויזה.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט באוניה Norwegian dawn
  • המפלים המרהיבים בעמק הנסתר סלאזי בראוניון
  • שייט אל האי Cerfs, פיסת גן עדן עם חופים זהובים ועצי קוקוס
  • שייט קטאמרן לאורך החוף המזרחי של האי מאוריציוס
  • דרך צ’פמן – אחת הדרכים הנופיות היפות ביותר בדרום אפריקה
  • ביקור בשמורת הפינגווינים אשר בחוף בולדרס
  • ביקור בגני קירסטנבוש – הגנים הבוטניים המפורסמים ביותר בדרום אפריקה
  • עלייה ברכבל לפסגת הר השולחן המפורסם בקייפטאון לתצפית על העיר ממעוף הציפור (מותנה בתנאי מזג האוויר)
  • ביקור בעיירה השלווה אודסהורן והכרות עם אופי ההתיישבות הלבנה בדרום אפריקה
  • ביקור בשמורת שוטיה (Schotia Reserve), בית גידול אפריקאי עשיר
  • ספארי בנופי פרא בשמורת שלשלואה
  • ביקור בשמורת קניון הנהר השחור, בבית הקברות היהודי ובאתר החולות הצבעוניים המפורסמים במאוריציוס

על האוניה

Norwegian Dawn

אוניית הקרוז Norwegian Dawn של חברת Norwegian Cruise Line) NCL) הושקה לראשונה בשנת 2002 וחודשה בשנת 2021. האוניה מציעה מגוון רחב של מסעדות עם מאכלים המתאימים לטעמו של כל אחד. אלה מוגשים בשני חדרי אוכל ראשיים, במזנון בופה בהגשה עצמית ובמגוון בתי קפה, מסעדות גריל ודוכני מזון...

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  קייפטאון מאוריציוס
ינואר 27° 28°
פברואר 27° 28°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

שייט מאורגן מקייפטאון אל איי האוקיינוס ההודי וסיישל   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

19 ימים • כולל מוזמביק, מאוריציוס, מדגסקר, ראוניון ו- 12 לילות קרוז באוניית הפאר NCL DAWN
לוגו של וואטסאפ