שייט מאורגן בים האדריאטי

12 ימים • כולל איטליה, קרואטיה, מונטנגרו, יוון וסלובניה הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

12 ימים

10 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול KVEL

הים האדריאטי, השוכן בין חצי האי האפניני לחצי האי הבלקני, מהווה את השלוחה המזרחית של הים התיכון. שמו של הים, שנגזר מהתיישבות אטרוסקית קדומה בשם "אדריה", מתקשר גם לנקודתו הצפונית ביותר של הים התיכון. הים משובץ ביותר מ-1,300 איים, רובם מול חופי קרואטיה. מימיו הצלולים בגווני טורקיז וכחול, מפרצים ציוריים וחופים רומנטיים, הופכים אותו ליעד מושלם לחובבי טבע ונוף.

הים האדריאטי שימש לאורך ההיסטוריה כנתיב סחר ימי חשוב. הוא חיבר בין ארצות ותרבויות הים התיכון למרכז אירופה, והיווה זירת התפתחות משמעותית עבור תרבויות עתיקות בדרום אירופה ובלקן. לאחר ביקור מיוחד בלובליאנה, בירתה של סלובניה היפה, ניסע לנמל העיר ונציה ונעלה על אניית התענוגות המפוארת MSC Armonia. שייט באנייה זו יאפשר לנו ליהנות מחדרים מרווחים ומפנקים ללא צורך לארוז ולפרק מזוודות. המסלול ייקח אותנו לאורך חופיהן של קרואטיה, מונטנגרו, יוון ואיטליה. נזכה לחוות שילוב ייחודי בין נוף עירוני תוסס לבין טבע עוצר נשימה של מפרצים, חופים וגבעות ירוקות.

מה מיוחד בטיול שלנו?
  • טיסות ישירות
  • שני לילות במלון באזור אגם בלד מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון
  • לילה במלון באזור לובליאנה מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון
  • ביקור במערת הנטיפים והזקיפים מהגדולות והמפוארות באירופה – פוסטוינה
  • טיפים לנותני השירותים השונים (כולל טיפים באוניה בשווי 84$ לאדם)
  • שירות הכנת צ'ק אין לאוניה

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

יום 1 תל אביב – לובליאנה

בצהריים נמריא בטיסה ישירה אל לובליאנה, בירת סלובניה המרהיבה. עיר זו, השוכנת בין הרים ירוקים, אגמים זורמים ומערות קרסט, היא שער הכניסה אל עולם מופלא של נופים עוצרי נשימה. עם הגעתנו ללובליאנה, ניסע אל עבר אגם בלד, שם נלון. לינה באזור אגם בלד.

יום 2 בלד – אגם בלד - קניון וינטגאר – אגם בוהין

נתחיל את היום בביקור בעיירת הנופש בלד, השוכנת למרגלות הרי האלפים וחופי אגם יפהפה. מאז הקמת מרכז טיפולי בסוף המאה ה-19, הפכה בלד לפנינה תיירותית יחודית, המשלבת נוף אלפיני עוצר נשימה עם אווירה שלווה ומרגיעה. נבקר בטית בלד המרשימה, הממוקמת על צוק תלול. הטירה, שנבנתה במאה ה-11, שימשה בעבר כמבצר וכיום היא מוזיאון היסטורי המציג תערוכות מרתקות על ההיסטוריה של האזור. מהטירה נשקף נוף פנורמי מרהיב של האגם וסביבתו. נרד לאגם ונהנה מטיול רגוע לאורך שפת המים. בתי הקפה הרבים ומזג האוויר הנעים יהפכו את החוויה למושלמת. כמובן, לא נשכח לטעום את המאכל המפורסם של בלד – ה"קרם שניט". נמשיך בדרכנו אל קניון וינטגאר המרהיב, ערוץ טבעי יפהפה בפארק הלאומי טריגלב. נטייל בין מפלים ובריכות טבעיות, נעבור על גשרונים לאורך הנהר ונהנה מהטבע המרהיב שמסביב. לאחר מכן, ניסע אל אגם בוהין, השוכן בעמק מרהיב למרגלות הר ווגל. נעלה ברכבל אל פסגת ההר ונהנה מנופו המרהיב של האגם ורכס האלפים היוליים. לינה באזור אגם בלד.

יום 3 אגם בלד - ונציה – עליה לאניה

לאחר שנפרד ממלוננו בסלובניה, ניסע אל עיר התעלות הקסומה – ונציה.  עם הגעתנו, נצא לסיור מיוחד המשלב הליכה רגלית ושייט בסירה, כלי התחבורה הייחודי בעיר. נתחיל את סיורנו בגטו היהודי, שהיה גם הגטו הראשון בעולם. לאחר מכן,  נעלה על סירה ונשוט אל כיכר סן מרקו, הלב הפועם של ונציה. שם נראה את גשר "האנחות" המפורסם, את ארמון הדוג'ים המרשים, את בזילקת סן מרקו המפוארת ומגדל הפעמונים שלה. נמשיך בטיול בסמטאות הציוריות סביב הכיכר, שם נוכל למצוא חנויות צבעוניות המציעות מגוון רחב של מוצרים, החל מזכוכית מוראנו המפורסמת, דרך מסכות ונציאניות ייחודיות ועד למזכרות מכל הסוגים. לבסוף, נגיע לנמל ונציה, שם נעלה על האונייה שתשמש ביתנו לאורך הקרוז בים האדריאטי. שייט באונייה זו יאפשר לנו ליהנות מנוחות ורוגע, תוך שאנו "שטים" עם המלון שלנו, ללא צורך לארוז ולפרוק את המזוודות. למי שמחפש פעילות, האונייה מציעה שפע של אפשרויות לאורך כל היום והלילה:  ארוחות גורמה , חדרי כושר, ספא, מספרה בריכות שחיה, טיפולים מפנקים (בתשלום נוסף), פעילויות ריקוד ומוזיקה ועוד. לינה באוניה.

יום 4 שיט לכיוון קרואטיה – מפגש קבוצתי או הרצאה

היום מוקדש להנאה על סיפון האונייה. נתמסר לקצב הגלים, נהנה בבריכה,  נצפה בהופעות מרהיבות, ומגוון פעילויות נוספות כמו קזינו ועוד. במהלך היום, נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מפי מדריך הטיול, שם נשמע סיפורים מרתקים ונלמד על היעדים אליהם אנו מפליגים. לינה באוניה.

יום 5 עגינה בדוברובניק (קרואטיה)

היום נסייר בעיר דוברובניק העתיקה, עיר נמל יפהפייה השוכנת לחופי הים האדריאטי. העיר, המוקפת בחומות מרשימות, זכתה לכינוי "פנינת הים האדריאטי" בזכות יופיה הייחודי והאווירה הקסומה השוררת בה. במהלך הסיור נטייל בסמטאות הציוריות של העיר העתיקה, נתרשם מהחומות האדירות ומהנופים המרהיבים של הים. נבקר באתרים היסטוריים מרתקים, וביניהם: ארמון הרקטורים אשר היה בעבר משכנם של שליטי העיר, המנזר הפרנציסקני, מזרקת אונפריו, השערים, והנמל הישן: נבקר בנמל העתיק של דוברובניק, בנוסף, אם יתאפשר, נבקר גם בבית הכנסת המקומי, שהוא אחד מבתי הכנסת העתיקים באירופה. בסיום הסיור, נחזור לאוניה ונשייט לעבר היעד הבא שלנו. לינה באוניה.

יום 6 עגינה בקוטור - מפרץ קוטור (מונטנגרו)

נעגון בנמל של קוטור, אחת העיירות היפהפיות ביותר לאורך החוף האדריאטי, השוכנת בלב מפרץ עוצר נשימה. העיר העתיקה, המוקפת חומות ומגדלים מרשימים, תוביל אותנו למסע בזמן אל ימי הביניים. נטייל בין סמטאותיה הציוריות של העיר העתיקה, נספוג את האווירה המיוחדת ונבקר במוזיאון העירוני. לסיום, ניהנה משייט לאורך המפרץ היפיפה, שם נוכל להתרשם מהנופים המרהיבים ומהעיירות הקסומות שעל גדותיו. לינה באוניה.

יום 7 עגינה באי קורפו (יוון)

היום נגיע לקורפו, האי הצפוני ביותר ביוון, ונתמסר לקסמו הייחודי . עיר הבירה, אף היא נושאת את אותו שם, קורפו,  היא מוקד משיכה תיירותי מוביל באי.  נצא לסיור מרתק בו נגלה את סמטאותיה הציוריות של העיר העתיקה,  נתרשם מהשווקים הססגוניים ומהארכיטקטורה המיוחדת המשלבת סגנונות אנגליים וצרפתיים עם אווירה ים תיכונית אותנטית. נבקר בנמל היפהפה, שם נוכל ליהנות מהנוף המרהיב ומהאווירה התוססת, ואף נטייל באתרים נוספים ככל שיותיר הזמן. לינה באוניה.

יום 8 עגינה באי זקינטוס (יוון)

היום נבקר בזקינטוס, אי יווני מיוחד במינו, בו ניחוח איטלקי משלב ידיים עם מורשת יוונית עתיקה. האי, שחווה התחדשות משמעותית בעקבות רעידת אדמה בשנות ה-50, מציע חוויה ייחודית המשלבת היסטוריה, תרבות וטבע עוצר נשימה. נבקר במרכז העיר השוקק, שם נתרשם מהאווירה התוססת, מהארכיטקטורה המיוחדת ומהחנויות והמסעדות הרבות. לינה באוניה.

יום 9 בארי (איטליה) – חבל פוליה – אלברובלו

נעזוב את עיר הנמל החשובה בארי ונפתח בנסיעה אל חבל "פוליה", עקב המגף האיטלקי, שם פזורים יקבים נהדרים, כרמי זית עתיקים וכפרים ציוריים. נצא מבירת פוליה, בארי, וננוע דרומה אל הכפר המפורסם אלברובלו. במשך מאות שנים בנו תושבי הכפר את בתיהם הייחודיים בצורת פעמונים ענקיים, טרולי, עם גגות חרוטיים מרשימים. נטייל בסמטאות הצרות , נציץ אל תוך החנויות המפתות ונספוג את האווירה המיוחדת של המקום. לאחר מכן, נחזור בנסיעה לאורך החוף האדריאטי, אל בארי, שם נעלה על האונייה. לינה באוניה.

יום 10 ונציה – סלובניה – לובליאנה

לאחר ארוחת הבוקר , נעזוב את האונייה וניסע חזרה אל סלובניה.  שם, נגיע אל בירתה המרשימה, לובליאנה, ונערוך סיור מקיף בעיר העתיקה . נבקר בשוק הפתוח הצבעוני, שם נוכל לחוות את האווירה התוססת וליהנות ממגוון רחב של מוצרים מקומיים. נעבור על גשר המשולש המפורסם, נקפוץ לביקור בבית העיריה המפואר ונגלה עוד רבים מהאתרים המרתקים שמציעה העיר. לאחר סיור זה, ניסע אל בית המלון, שם נוכל למנוחה ולהתארגנות. לינה באזור לובליאנה.

ימים 11+12 מערת פוסטוינה - לובליאנה – תל אביב

לאחר ארוחת הבוקר, ניסע אל מערת הנטיפים והזקיפים פוסטוינה, אחת המערות הגדולות והמרשימות באירופה. נסייר במערה ונהנה מהיופי המרהיב של נטיפים וזקיפים בגוונים וצורות מיוחדות, תוצאה של מיליוני שנים של יצירת טבע ייחודית. לאחר מכן, נחזור ללובליאנה להשלמת סיורים בעיר. לקראת שעות הערב המוקדמות, ניסע לשדה התעופה ליד לובליאנה, שם נעלה על טיסת לילה ישירה חזרה לתל אביב. ננחת לאחר חצות.

צרו עימנו קשר

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב לובליאנה 5:20 שעות
לובליאנה תל אביב 3:20 שעות

אגם בלד - סלובניה

מפרץ קוטור

מטיילים ממליצים

"נהנינו מאוד, כל הכבוד לחברה שהוציאה טיול של קבוצה קטנה, גם זה תרם להנאה ולהצלחה של הטיול"
אורה לוין

"נהניתי מאוד מהטיול, המדריך מעולה"
ויקטוריה חכים

מחירים
הנחה נוספת בסך $19 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
KVEL01 07/09/2024 17/09/2024 $3530 $1210 $200 הנחה לנרשמים עד 27/06/2024 טרם נקבע טרם שובץ בהרשמה הרשמה
  • המחיר תקף לתא חלון מקטגוריה OM1

  • ניתן לשדרג לתא עם מרפסת מקטגוריה BM1 בתוספת  425$ לאדם בחדר זוגי. ליחיד בחדר 700$.

KVEL02 14/09/2024 25/09/2024 $3543 $1210 $200 הנחה לנרשמים עד 27/06/2024 טרם נקבע טרם שובץ בהרשמה הרשמה
  • המחיר תקף לתא עם חלון  מקטגוריה OM1.

  • ניתן לשדרג לתא עם מרפסת מקטגוריה BM1 בתוספת 417 $ לאדם בחדר זוגי. ליחיד 683$ בחדר.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בחברות ישראייר בנתיב: תל אביב - לובליאנה - תל אביב.
  • שני לילות במלון באזור אגם בלד מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון.
  • לילה במלון באזור לובליאנה מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון.
  • דמי סבלות בבתי המלון.
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (כולל טיפים באוניה בשווי 84$ לאדם).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לתשומת ליבך: במקביל להרשמתך לטיול, יש לשלוח לנו צילום דרכון (צילום הדף הראשון בדרכון עם תמונתך ופרטייך האישיים) עבור כל נוסע/ת. וזאת, לצורך השלמת הזמנתך במערכת. באפשרותך לשלוח את צילום הדרכון באחת מבין הדרכים הבאות: ב- WhatsApp למספר: 052-2313666 (במספר זה אין מענה טלפוני) או במייל לכתובת [email protected] או לשלוח לפקס שמספרו: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמת ובאיזה תאריך.

  • חשוב לציין כי שיבוץ החדר באונייה, בהתייחס למיקום ולקומה, יבוצע באמצעות מח' קבוצות בחברת השייט. וזאת, בהתאם לקטגוריית החדר אותה הזמנת.

  • כמו כן, ייתכן שחברת השייט תחליט על דעת עצמה לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהזמנת לחדר מסוג משופר (לדוגמה: שדרוג מחדר פנימי לחדר עם חלון או מחדר עם חלון לחדר עם מרפסת) או לשדרג את חדרך (ללא תשלום) לחדר אחר מאותו סוג, אבל מקטגוריה הנחשבת לגבוהה יותר, מה שעשוי להתבטא בגודלו של החדר או במיקומו.

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • מסלולי הטיולים שלנו מתאימים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן מינימאלי של כ-30 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

  • חברת MSC שומרת לעצמה את הזכות לשנות את החדר שהוקצה לנוסע לחדר אחר באותה קטגוריה עד ליום ההפלגה כולל.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט באוניה MSC ARMONIA
  • קוטור, אחת העיירות היפות ביותר לאורך החוף האדריאטי
  • זקינטוס, אי עם ניחוח והשפעה איטלקית
  • טיול בחבל פוליה (Puglia) שבעקבו של המגף האיטלקי
  • הכפר המפורסם אלברובלו
  • אגם בלד
  • אגם בוהין
  • קניון וינטגאר
  • האי קורפו ביוון
  • דוברובניק העתיקה
  • ונציה - עיר התעלות
  • קוטור, אחת מהעיירות היפות ביותר לאורך החוף האדריאטי
  • מערת הנטיפים והזקיפים מהגדולות והמפוארות באירופה – פוסטוינה

על האוניה

MSC Armonia

הסטייל האיטלקי שבולט באוניה MSC Armonia מאוד מאפיין גם את שאר האוניות בצי האוניות של חברת השייט MSC Cruises. האוניה הושקה בשנת 2004 ועברה שיפוץ נרחב בשנת 2014. באוניה שנחשבת לאחת מהקטנות בחברה יש כ-2200 נופשים, דבר אשר נותן לשטים בה הזדמנות לצאת לשייט תענוגות באווירה אינטימית....

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  קוטור האי קורפו
ספטמבר 26° 28°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

שייט מאורגן בים האדריאטי   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

12 ימים • כולל איטליה, קרואטיה, מונטנגרו, יוון וסלובניה
לוגו של וואטסאפ