קרוז מאורגן לפיורדים הנורבגיים

10 ימים • קרוז באונייה החדשה והמפוארת MS Rotterdam הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

10 ימים

8 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול CFSR

נורבגיה, ארץ הפיורדים, היא יעד חלומי לחובבי טבע. שייט לאורך הפיורדים העמוקים והצרים, בין מצוקי גרניט עוצמתיים וקרחונים מכוסי שלג, הוא חוויה בלתי נשכחת. דמיינו עצמכם על סיפונה של אוניית תענוגות, מוקפים בנופים עוצרי נשימה של מים טורקיז צלולים, מפלים יורדים, פסגות מושלגות ועמקים ירוקים. קרוז בפיורדים מאפשר גישה נוחה וקרובה ליופי המרהיב של נורבגיה. אניות התענוגות חולפות לאורך חופיה המפורצים של המדינה, נכנסות אל תוך ליבם של הפיורדים ועוגנות בנמלים ציוריות. סיורי חוף מאפשרים לכם לחוות את הטבע מקרוב, לטייל בין כפרים אותנטיים ולגלות את התרבות הייחודית של נורבגיה. טיול בנורבגיה הוא שילוב מושלם של התפעמות מהנוף, רוגע ושלווה, וחיבור עמוק לטבע.

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • טיסות ישירות
  • מסלול מרתק הכולל שייט בפיורדים שונים במהלכו מתגלים נופיה המרהיבים של נורבגיה באופן שונה ומיוחד ביחס לטיולים היבשתיים
  • בתכנון המסלולים נלקחו בחשבון תנאי השטח ותוכננו פתרונות המקלים על הנוסעים את הגישה אל האתרים השונים (גישה מכבישים פרטיים לתצפיות וכיוצ"ב)
  • נורבגיה הינה מדינה יקרה למטיילים, בטיול כללנו את הכניסות לאתרים השונים אליהם אנו מגיעים. אנחנו לא "משקיפים" אל האתרים הללו, אלא מבקרים בהם
  • מסלולי השייט שבחרנו, חוסכים את הנסיעות הארוכות והמתישות בכבישי נורבגיה הצרים, שאינם מאפשרים נסיעות מהירות וכן את המעברים באינספור המנהרות בהם לא ניתן לראות נופים
  • שייט בפיורד הגיירנגר המכונה "מלך הפיורדים" אשר נחשב לאחד הפיורדים היפים בנורבגיה ומהווה אתר מורשת עולמית של אונסק”ו
  • יום טיול בעיר הציורית - אנטוורפן

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב – בריסל

נפגש בנתב"ג לטיסת אחר הצהריים לבריסל. עם הנחיתה,  ניסע יחד למלון, שם נלון במהלך שהותנו בעיר. לינה באזור בריסל.

יום 2 רוטרדם – סיור פנורמי ועליה לאוניה

לאחר ארוחת הבוקר, ניפרד ממלונינו בבריסל וניסע לעבר רוטרדם, עיר נמל תוססת הממוקמת על גדות נהר המז. עם הגעתנו, נערוך סיור פנורמי בעיר ונכיר את האתרים המרכזיים שלה. לאחר הסיור, נעלה לאונייה של חברת הולנד-אמריקה – Rotterdam, שם נבלה את הלילה ונהנה משייט מפנק. לינה באוניה.

יום 3 יום שייט לכיוון הפיורדים – מפגש קבוצתי והרצאה

היום ניהנה משייט מרגיע באונייה, תוך שאנו מבלים את זמננו במגוון הפעילויות והאטרקציות שהיא מציעה. בנוסף,  נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מרתקת מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 4 איידפיורד - מפלי וורינגפוסן - מרכז מבקרים - גשר הרדנגר

היום נגיע לאיידפיורד, עיירה ציורית השוכנת לחופי הרדנגר פיורד ומונה כ-900 תושבים. עם הגעתנו, ניסע לצפות במפלי הוורינגפוסן המרשימים, הנחשבים לאחד מהגבוהים בנורבגיה.  לאחר מכן, נבקר במרכז המבקרים של איידפיורד, שם נלמד על מבנה הקרחונים הייחודי של האזור ועל מגוון בעלי החיים המאפיינים אותו. בהמשך, ניסע לאורך גשר מיוחד המחבר את שתי גדותיו של האיידפיורד, אשר מהווה חלק מכביש המחבר בין אוסלו הבירה לברגן. לינה באוניה.

יום 5 אולסונד (Alesund) - דרך הטרולים – תצפית קניבן

הבוקר נעגון באולסונד, עיר יפהפייה שנבנתה מחדש בתחילת המאה ה-20 לאחר שרפה הרסנית. העיר מורכבת משלושה איים המחוברים ביניהם בגשרים,  ומהווה שער כניסה מרתק לאזור הפיורדים הנורבגיים. נתחיל את היום בנסיעה לאורך דרך הטרולים , מהאתרים המפורסמים ביותר בנורבגיה. דרך זו, המוכרת כדרך תיירות לאומית , מתפתלת לאורך 11 פיתולים צרים ותלולים ומציעה נופים עוצרי נשימה של העמק שמתחת.  לאורך הדרך הוקמו מרפסות תצפית חדשות, המאפשרות הצצה מרהיבה על הכביש המתפתל ועל הנוף הפנורמי של האזור. לאחר מכן, נעפיל להר אסקלה, שם נבקר בתצפית קניבן . (Kniven) מנקודה זו נשקף נוף מרהיב של העיר אולסונד, של ארכיפלג האיים סביבה ושל הפיורדים המרהיבים. בהמשך היום,  נטייל בין בתי העיר הציוריים והיפים, אשר כל אחד מהם פנינה ארכיטקטונית ייחודית.  לינה באוניה.

יום 6 פיורד הגיירנגר - דרך הנשרים - הר דלנסיבה

היום ניהנה מחוויה בלתי נשכחת בפיורד גיירנגר, המוכר כאחד הפיורדים היפים בעולם וזכה בתואר "מלך הפיורדים" המכובד.  במהלך שיט באונייה בתוך הפיורד,  נתפעל מהנופים המרהיבים של מצוקים תלולים, מפלים שוצפים ומי טורקיז צלולים. במסגרת טיול מיוחד, נצפה מקרוב על מפלי "שבע האחיות" ו"מפלי ההינומה", ניסע בכביש "דרך הנשרים" המפותל ונהנה מתצפית עוצרת נשימה על הפיורד ממעלה.  בהמשך, ניסע בכביש 63 המרתק אל אזור אגמי הקרח, שם, אם מזג האוויר יאפשר, נעפיל אל פסגת הר דאלסניבה ונהנה מתצפית פנורמית נוספת על הפיורד וסביבתו. לינה באוניה.

יום 7 ברגן - תצפית מהר פלויאן

היום נגיע לברגן, עיר נמל היסטורית השוכנת על חופי האוקיינוס האטלנטי הצפוני ומוקפת בשבעה הרים מרשימים . ברגן, הידועה כ"בירת הפיורדים" ,היא העיר השנייה בגודלה בנורבגיה. עברה המפואר וקרבתה לים הם מה שהפכו אותה לצומת מסחר חשובה. עם רדתנו מהאונייה, נצא לטיול בעיר הציורית. נטייל בין בתי העץ הצבעוניים, הממוקמים בין הנמל לבין הגבעות הירוקות, ונספוג את האווירה המיוחדת של העיר.  ברגן ידועה בהיסטוריה העשירה שלה, ועברה שריפות רבות לאורך השנים.  לאחר השריפה הגדולה ב-1702,  שוחזר המזח תוך שמירה על צביונו המקורי של רובע בריגן (Bryggen), שהוכר כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו. במהלך טיולנו, נבקר ברובע בריגן העתיק,  נשוטט בשוק הדגים הססגוני,  נתרשם מהאווירה התוססת באזור הנמל ונספוג את ההיסטוריה העשירה של העיר. אם מזג האוויר יאפשר, נעלה ברכבל להר פלויאן, שם נהנה מתצפית פנורמית עוצרת נשימה על העיר, הפיורדים וההרים המקיפים אותה. לינה באוניה.

יום 8 יום שייט - מפגש קבוצתי והרצאה

היום ניהנה משייט מרגיע באונייה, תוך שאנו מבלים את זמננו במגוון הפעילויות והאטרקציות שהיא מציעה. בנוסף,  נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מרתקת מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

ימים 9+10 רוטרדם– אנטוורפן – בריסל – תל אביב

הבוקר ניפרד מהאונייה ונמשיך לאנטוורפן  , העיר השנייה בגודלה בבלגיה. עיר זו ידועה בתעשיית היהלומים הענפה שלה,  המושכת אליה סוחרים מכל רחבי העולם.  לא בכדי זכתה אנטוורפן לכינוי "ירושלים של הצפון", כיוון שהמסחר ביהלומים מתנהל בעיקר על ידי יהודים אורתודוכסים. במהלך ביקורנו באנטוורפן, נבקר בקתדרלה המרשימה , בה מוצגים שני טריפטיכונים גדולים של הצייר המפורסם פטר פול רובנס. לאחר מכן, נשוטט במדרחוב המרכזי של העיר ונהנה מהאווירה התוססת. לסיום, ניסע לשדה התעופה של בריסל, שם נעלה על טיסה ישירה שתביא אותנו חזרה הביתה לתל אביב.

צרו עימנו קשר

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב בריסל 4:55 שעות
בריסל תל אביב 4:25 שעות

מטיילנו בקרוז מאורגן לפיורדים הנורבגיים

מטיילים ממליצים

"הטיול ענה על כל הצפיות ומעבר לזה"
מיכל נתנאל

"היה טיול נפלא, בזכות נופי נורבגיה היפהפיים ובזכות חברי הקבוצה האיכותיים. ממליצים לכל מי שרוצה ליהנות מטיול מדהים להצטרף"
חברי קבוצת השייט לפיורדים

מחירים
הנחה נוספת בסך $20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
CFSR 20/09/2024 30/09/2024 $3499 $1550 $200 הנחה לנרשמים עד 27/06/2024 טרם נקבע טרם שובץ בהרשמה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר פנימי מקטגוריה K;L בקומות 4-8,11.

  • ניתן לשדרג לחדר עם חלון מקטגוריה C;D בקומות 1,7,11 בתוספת $530 לאדם בחדר זוגי ובתוספת של 910$ לאדם בחדר יחיד.

  • ניתן לשדרג לחדר עם מרפסת מקטגוריה VA בקומות 6-8 בתוספת 742$ לאדם בחדר זוגי ובתוספת של 1335$ לאדם בחדר יחיד.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בחברת התעופה Brussels Airline בנתיב: תל אביב - בריסל - תל אביב.
  • לילה בבית מלון באזור בריסל מדרגת תיירות ראשונה על בסיס ארוחת בוקר.
  • דמי סבלות בבית המלון.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באוניה בה יש לשלם 120$ לאדם לכל ההפלגה).
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לתשומת ליבך: במקביל להרשמתך לטיול, יש לשלוח לנו צילום דרכון (צילום הדף הראשון בדרכון עם תמונתך ופרטייך האישיים) עבור כל נוסע/ת. וזאת, לצורך השלמת הזמנתך במערכת. באפשרותך לשלוח את צילום הדרכון באחת מבין הדרכים הבאות: ב- WhatsApp למספר: 052-2313666 (במספר זה אין מענה טלפוני) או במייל לכתובת [email protected] או לשלוח לפקס שמספרו: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמת ובאיזה תאריך.

  • חשוב לציין כי שיבוץ החדר באונייה, בהתייחס למיקום ולקומה, יבוצע באמצעות מח' קבוצות בחברת השייט. וזאת, בהתאם לקטגוריית החדר אותה הזמנת.

  • כמו כן, ייתכן שחברת השייט תחליט על דעת עצמה לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהזמנת לחדר מסוג משופר (לדוגמה: שדרוג מחדר פנימי לחדר עם חלון או מחדר עם חלון לחדר עם מרפסת) או לשדרג את חדרך (ללא תשלום) לחדר אחר מאותו סוג, אבל מקטגוריה הנחשבת לגבוהה יותר, מה שעשוי להתבטא בגודלו של החדר או במיקומו.

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • מסלולי הטיולים שלנו מתאימים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן מינימאלי של כ-20 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.
  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 120 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-120 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט באוניית התענוגות MS Rotterdam של חברת Holland America.
  • סיור פנורמי ברוטרדם, הידועה כאחת מערי הנמל הגדולות ביותר בעולם
  • מפלי הוורינגפוסן - אחד הגבוהים בנורבגיה
  • ביקור במרכז המבקרים של איידפיורד
  • דרך הטרולים ותצפית קניבן
  • שייט בפיורד הגיירנגר המכונה "מלך הפיורדים" אשר נחשב לאחד הפיורדים היפים בנורבגיה
  • תצפית מהר פלויאן
  • ביקור באנטוורפן – העיר השנייה בגודלה בבלגיה

על האוניה

MS Rotterdam

אונית הקרוז MS Rotterdam של חברת השייט Holland America Line הושקה בשנת 2020. במהלך השייט תוכלו ליהנות משפע של מסעדות, שירות שזכה לפרסים, חדרים וסוויטות מפוארים ובידור ברמה עולמית. על אונייה קיימים בין היתר חנויות, מכון כושר, קזינו, אולם קולנוע ומרכז ספא מפנק.

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  רוטרדם
ספטמבר 18°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

קרוז מאורגן לפיורדים הנורבגיים   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

10 ימים • קרוז באונייה החדשה והמפוארת MS Rotterdam
לוגו של וואטסאפ